Victor-tyd

Uit-FLIPPEN-eindelik! ‘n Bietjie Victor-tyd…

Game dae is eintlik ‘n bôls-up! Dis foto’s en praatjies en onderhoude en handtekeninge van vroegdag tot laat. En net wanneer jy dink die uitputtende werk is verby, moet jy gaan rugbyspeel! What a waste!

(On)Gelukkig is ek mos nou nie deel van die rugby-sirkus vandag nie, net deel van die Springbok-sirkus. Ek was regtig in die mood om ‘n paar Iere af te knou, en nou moet ek ou omies geselskap hou in die pawiljoen. Nie fair nie! Besef die mense nie ek is ‘n Springbok-kaptein nie!

Die blêddie Nataller kla alweer sy hamstring is seer, maar ek kan sweer hy lieg. Die een dag loop hy kruppel op die een been, die volgende dag houvas hy die ander kant. Iemand sal vir hom moet ‘n prentjie teken of ‘n toutjie aan sy pols vasmaak – hy’s besig om ‘n selfs groter njêrts van homself te maak…

Groot amok gehad laasnag! Bakkies en CJ het besluit om weer ‘n paar middernagtelike versnapperinge te gaan procure by die kombuis, toe CJ (met sy ronde lyfie) oor ‘n vullisdrom struikel en sewehonderd potte en panne agternasleep in sy poging om nie snotboks eerste met die teëls kennis te maak nie.

Hotelsekuriteit was soos ‘n blits op die toneel, en die twee vermeende diewe is met ‘n vrag kos op heterdaad betrap. Coach en Smal Gert is toe nader geroep, en na deeglike beraadslaging is daar besluit die twee koekiediewe moet ALLES wat hulle gesteel het, net daar sit en opeet. (Ek kan net Bakkies se smile picture…!)

Die hele oefening het egter bietjie ge-backfire op die coach en die hotel… Toe Bakkies die derde keer vra of hy nog kan gaan haal, het hulle die straf verdaag. Tot Bakkies se onsteltenis. Hy het brom-brom hier ingestorm en iets gemompel van “as jy iemand wil straf, doen jy dit behoorlik, jy maak nie ‘n jack-ass job daarvan nie…” Ek het eers later agter die kap van die byl gekom, toe ek probeer uitvind hoekom daar niks ham, spek, kaas, piesangs of appels by vanoggens se brêkfis was nie. Ook nie melk en lemoensap nie…

Iemand het vir my hierdie cool prentjie gestuur en gesê al my supporters moet dit in die paal op hulle blogs sit. Ek het laat Bakkies kyk, maar hy sien nie enige pype of pale nie. Nie eens ‘n kraan wat lek of ‘n drein wat verstop is nie. En hy behoort te weet, hy is immers ‘n plumber. As een van julle weet, sit asb vir ons die ligte aan…

Moet sê: nogal ougat, né!

Nou ja, oor ‘n paar minute vertrek die bus stadion toe. Ek het honderd pond gewed dat ons met meer as sestig punte gaan wen, maar met minder as tagtig. Die bookies hier is nogal gaaf. Maar ons vat niks by hulle nie. Ons gee net. Behalwe as ons wen. Dan stuur ons ‘n tas!

Hey, die bus wag! Cheers!

 

3 Responses to Victor-tyd

  1. Hey Victor!

    Hier’s die kode vir jou prentjie:

    Ek het reeds dit as ‘n widget opgesit op my blog, en dit lyk KOOKWATER!

  2. O hel! Dit wys nie! Gaan gou ‘n plan maak!

  3. baahahahahahaeeheaheaheaeaeahehhahha

    “matfield”: bra, ek weet nie wie jy is nie, maar jy is briljant. jy is ook ‘n statshoer 😉

Lewer kommentaar

