WANTED: Verkieslik dood…

Om by die huis te lê is ook nie altyd net fun en games nie…

Met die euforie en skokke van ons opwarmingswedstryde nou al amper iets van die verlede, het dit tyd geraak vir my (as die hoogs waarskynlike keuse as kaptein in die finaal) om die laaste stukkies beplanning deur te werk en reg te kry. En dit behels die een video-analise bo-op die ander – tot kotsens toe!

Ek het toe maar begin by die begin. Samoa. Nie ‘n onaardige span nie. Wat rugby betref. Alhoewel hulle donners lelik is. Wat looks betref. Maar die World Cup gaan nie oor looks nie, en ek is in elk geval nie ‘n ou wat swymel oor my opponente se knieë-verjellie-ende uitwerking op die doedies in die pawiljoen nie. Ek is ‘n man wat hou van ‘n girl wat hou van slim mans, nie mooies nie. Solank sy darem beeldskoon is. Anders is ek nie regtig gepla met haar voorkeure nie. Vra maar my pragtige vrou-lief.

Sorry – terug na Samoa. Ek/ons het die spulletjie ontleed, en ek dink BobTong en sy weekspan behoort die knoop deur te haak teen die eiland-spulletjie. Ons sal wen met 28+ punte. One down. Volgende op die lys is die Queen-van-die-Klip se Bleekbene. Hulle is maar so-so. Nie te onaardig nie, en ons sal beslis moet opdaag vir rugby as ons daar suksesvol wil wees. Maar met my aan die voorpunt, dink ek ons sal hulle laat terug verlang na daai dae op Twickenham wat hulle ons gatte so gereeld geskop het. Ten minste 20+ punteverskil. Ek’s nogal lus vir die sogenaamde Champs…

Volgende op die lys: Tonga. Ek en Bakkies het vandag probeer uit-figure wie van hulle en Samoa is nou eintlik die lelikste. Tonga het verloor, maar ook net omdat hulle rugby bietjie kakkerig is. OK, ek is jammer. Baie kakkerig. Ek begin nou bly raak ons gesinne gaan ook in Frankryk wees, want as ons heeltyd in die Bleekbene, Samoa en Tonga se bakkies moet vaskyk, sal ons so nagmerries kry dat ons beslis ons name gaan gat maak teen die magtige VSA. Jip, hulle is laaste op die lys in die poelwedstryde. Teen altwee die spanne voorspel ek 50+ punteverskille. Moontlik al in die eerste helfte.

Dit is toe ons by die kwarteindstryde, halfeindstryde en finaal se moontlike teenstanders begin kom, wat ek ‘n koue rilling teen my rugraat voel afhardloop. Wat de hel het van die All Blacks en die Wallabies geword? Ons het verskrik om die tafel na mekaar gekyk. Enige iemand? Hoekom hoor ons boggerol van daai twee swernoot-spanne?

Almal wat dalk ‘n kans het, ‘n goeie kans het, en onder die wanindruk verkeer dat hulle ‘n kans het, het opwarmingswedstryde gespeel. Argentinië, Italië, Frankryk, Skotland, Wallis, ons, Ierland, die bleekbene, … Ek mis die spul van doer onder, en hulle bure…

Coach het dadelik sy spioene gebel. Hulle selfone is af. Die Nasionale Intelligensiediens. “Huh?” SA Rugby. “You really decided to make the whole team all blacks?” Eddie Jones. “Ahh sorry mate. I’m in Eeengland. Haven’t got a sheep-shagger’s clue in Paris.”

Chaos! Die All Blacks en die Wannabes het verdwyn! Bakkies het sommer opgevlie en die nasionale plumber-riel begin wals. Percy wou weet of hulle ge-qualify het. Duh! Ou Os is nog uitasem na die laaste wedstryd, so hy het net puzzled gelyk en niks gesê nie. Ons het met ons vingers in ons dinges na mekaar gesit en kyk. Niemand het geweet nie!

Vannag sal daar maar moeilik geslaap word in die Springbok-kamp. Nou nie dat ons bekommerd is oor wat die spulletjie in die mou voer nie… GLAD NIE! ‘n Mens hoop maar net hulle is veilig en het nie dalk êrens teenspoed opgetel nie, jy weet. Daar is nogal nice ouens onder hulle. Ek dink nou veral aan die busdrywer van die Wallabies. Kan nogal Afrikaans praat. En die tolk wat altyd saam met die All Blacks hiernatoe kom. ‘n Oulike meisie. Praat ook vlot Afrikaans. En… en… En Eddie Jones – hy’s self nie te bad nie…

3 Responses to WANTED: Verkieslik dood…

  1. JOHN SMIT sê:

    BWAHAHAHAHAHAHA, goedso maat

  2. Boegie sê:

    Het jy die emmer geskop of oefen jy te veel?

  3. Eben sê:

    Ek wonder wat gaan hier aan ….. hoekom so stil!! Waar is die gees vang??

Lewer kommentaar

