En toe word ons dors…

Ek onthou nog die goeie ou dae toe Castle ons span se hoofborg was…

Maak nie saak waar in die wêreld ons gaan speel het nie – as daai vliegtuig opstyg, kan jy maar seker wees daar’s ‘n groot Ventertjie vol bier aan sy alie gehaak! Genoeg bier vir almal, vir so lank as wat die toer duur…

Ek het nog nie aan Sasol se produk probeer glug-glug nie, maar Bakkies reken dit kan ‘n man se plumbing redelik ernstig opdons. Nou kyk – as Bakkies eers plumbing-dinge kwytraak, dan luister jy! Die man weet waarvan hy praat. Jy kan glo daarvan hoog raak, maar dan moet jy dit snuif. Daar’s ‘n outjie met die naam Snotkop in Suid-Afrika. Hy verwys ook partymaal na homself as Petrolkop. Dit laat my wonder hoe meng petrol en snot…

Ashwil sê as ek die resultaat van so gesnuif-snuif wil sien, sal hy my ‘n paar daar op die Kaapse Vlaktes gaan wys. Ek het dit vriendelik van die hand gewys. Al waarvan ek like in die Kaap, is hulle leë trofeekas. Daai ouens drink nie eens bier nie. Hulle braai vis. JIG!

Dis twee dinge wat hier nie in Parrghee is nie – bier en braaivleis. Meer spesifiek hout vir braaivleis. Ek en Bakkies het gister so vinnige recce gedoen, en kon niks kry nie. Nie bier nie, en nie hout nie. Niks. Bakkies loop en knor-brom soos ‘n honger Siberiese wolf. KleinSchalk reken die wyn is selfs beter as sy pa s’n, maar dit krap Bakkies net meer om. En sy maag. Erg. Ek is sy roomie, ek weet.

In Ierland is die bier swart, en dit proe soos teer. In Engeland is die bier warm, en dit proe soos warm teer. Hier is niks bier nie, en dit begin ‘n teer sakie raak. Party ouens dreig met ‘n staking. Dinge kan hand-uit ruk. Die ouens wil nie wyn drink nie, en met reg ook, want hulle is bang hulle speel dan later rugby soos die Fransmanne. Tjollerig. Net erger.

Oupa Os en Guthro het ‘n slaghuis raakgeloop. Dis soos een van daai in 7de Laan. ‘n Deli. Hulle blink tot agter hulle ore van die salami-vet. Bakkies sê hy hoop nie een van hulle doen ‘n hoeserigheid op nie, want hulle sal nie kan nie. Hoes nie. Iets te doen met kompressie. Hy vermoed dit sal ‘n strontspul afgee, en altwee daai ouens is stutte. En ons is slotte. En ons koppe is meeste van die tyd by hulle exhôsse…

Vanaand is die groot aand! Frankryk teen die Argentyne. Daai lelike Argentyne kan vir jou skrum dat jy knor, hoor! Ek hoop die Fransmanne het so bietjie terug gehou op die salami…

Monty en Butch was gister laat vir ons middag-oefening. Hulle het ‘n salon raakgeloop waar die Franse tannies allerhande kure verkoop. Pedikure, manikure, en sulke goed. Tot facials. By die verhoor (ja! as jy stout is op toer word jy verhoor!) het Percy gesê hy moes vir Butch wag, so hy is onskuldig. Butch se make-over was glo aansienlik langer as wat hulle aanvanklik gedink het dit sal wees. Op die ou einde was hy nog steeds lelik, en het die tannies met die kure hulle twee se geld terug gegee. Met ‘n adres vir ‘n ander salon. Behalwe dat ou Butch nog steeds lelik is, is hy nou suur ook. Bakkies sê sy vrou sny sommer sy hare, sonder enige kure…

Gisteraand het ons bietjie vrye tyd gehad. Ek en Bakkies en BobTong het ‘n Spur gaan soek, maar later honger teruggekeer hotel toe. Die blêddie Nataller en sy crew het later met groot glimlaggies hier opgedaag. Daar het nog tamatiesous aan sy wang gesit, maar ek weet nie wat het hulle te ete gekry nie. Dit sal my nie verbaas as dit parra-boudjies en sulke uitheemse goed was nie. Kusmense eet enige ding. Dit moet die sout wees wat hulle breine korrodeer, sê Bakkies. Ek weet net sout laat jou 4×4 se onderstel roes; niks van korrodeer af nie…

Ons het nog steeds nie ‘n koue bier gehad nie… Ook nie braaivleis nie. Ek wonder wat bedien hulle in die kleedkamer nadat jy gewen het? En Sondag lê nog baie, baie, baie, vêêêêêrrrrr….

Groete

Vic

PS: Julle het seker opgelet ou Splinterboude is die kaptein Sondag… Moenie julle wen-tellings te hoog voorspel nie…

2 Responses to En toe word ons dors…

  1. victormatfield sê:

    Petoors reken nou net hy is bly hy’s nie ‘n slot nie. Eerder ‘n chip op die skouer, as ‘n drol op die skouer. Sê hy. Bakkies se gluur het hom vinnig laat onthou dat hy nog sy tokse moet polish…

  2. Marius sê:

    Ag nee!! Die blerrie Nataller die Kaptein. Kan ek my score verander? Bokke 21 Samoa 20.
    Dalk gaan hy halftyd af. Lyk hoeka op die nuus of hy nog sy boud vashou… As vic oorvat kan my 88-3 telling dalk in die kol wees…

Lewer kommentaar

